Monday 17 January 2011

Bisnes Online Tanpa Modal

KONSEP DROPSHIP

Program Dropship merupakan salah satu cara bagi anda untuk memulakan BISNES ONLINE TANPA MODAL. Banyak syarikat,perniagaan dan individu yang menawarkan Program Dropship. Begitu juga dengan produk yang boleh diniagakan secara Dropship amat meluas.
Konsep Dropship ialah anda berfungsi sebagai promoter/reseller atau agen. Anda promosikan produk di mana-mana. Bila ada pelanggan anda dapatkan pesanan. Setelah produk tersebut dipesan & pembayaran telah dilakukan oleh pelanggan anda kepada anda , anda perlu memesan produk tersebut kepada syarikat pembekal. Berikan maklumat pemesan produk tersebut seperti nama & alamat pembeli untuk membolehkan syarikat menghantar terus produk tersebut kepada pelanggan anda. Yang menariknya, nama anda atau nama company (jika anda berniaga atas nama company) akan terpapar pada bungkusan produk tersebut. Jadi, seolah-olah anda yang memproses & menghantar produk tersebut. Dari segi harga produk, terserah kepada anda untuk tentukan. yang penting adalah harga yang anda dapatkan dari syarikat produk tersebut. Buat perjanjian & kemudian anda tentukan harga sendiri..

4 comments:

  1. Hi Saya Hanie..Berminat untuk menceburi bisnes dropship ini. Boleh saya lihat katalog dan juga harga nya. Tolong email saya Saraqistina80@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. hai...sy brmnat sal bis dropship nie...sy igin lhat ktalog n hrga...tlong email sy rajahannan@yahoo.com..

    ReplyDelete
  3. Salam.emailkan kepada saya cara2 untuk mendaftar sebagai ejen dropship.
    aisyah_hidayati@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Apa pendapat admin tentang kerja online atau affiliate produk kesihatan. 1 order 8 usd. Jual malaysia?. saya ada peluang keduanya kalau admin minat. Jemput ke blog saya utk kongsi idea


    [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

    ReplyDelete